GRILLAD

maste bara börja med att säga att jag saknae alla hemma sa otroligt mycket att det är sjukt! hoppas att alla mar bra och att ni inte har bränt er likamycket som jag.

typ i mandags eller när det nu var lag vi pa stranden och solade, jag var jattenoga med solskydd eftersom jag inte ville bränna mig, jag som verkligen var helt övertygad om att jag hade smörjt in mig överallt hade saklart fel, jag glomde ett ställe, rumpan! sa nu kan jag knappt sitta ner! det gör sjukt ont sa fort jag sätter mig ner! Hoppas att det forsvinner snart, men jag har ju ända bränt mig typ överallt sa det kanske inte spelar nagon roll.

Igar akte jag iallafall paragliding och det var sjukt coolt! ibland bromsade han in baten och typ doppade oss i vattnet, men det var bra iallafall.

Nu är jag egentligen sjukt trött och vill bara ga hem och lägga mig men jag far väl klara mig.
Idag efter skolan (ja mamma, det är skola) sa akte typ alla ivag till marineland, inte jag da för jag har inte det kortet. Men jag hakade pa nagra andra tjejer som gick till en stenig konstig ravarm strand, men det var ända helt okej. Jag tror inte riktigt att dem tyckte det kul att jag följde med sa jag vet inte riktigt hur jag ska göra nästa gang när alla aker iväg.

Vet inte riktigt om det finns sa mycket mer att berätta, skolan är ganska svar tycker jag och allt är väl inte riktigt perfekt, jag längtar jättemycket hem när jag skriver detta, jag saknar er! Ikväll ska jag nog bara lägga ,mig och läsa den där boken som aldrig verkqr ta slut, assa ida och mamma jag är ledsen men jag tycker faktiskt inte att ''män som hatar kvinnor'' är sa bra som ni har sagt, sorry.

ÄLSKAR ER OCH SAKNAR ER ALLA JÄTTEMYCKET!

Kommentarer
Postat av: Johan Olander

Hej Gumman!



Kul att höra att paraglidingen var rolig. Inte bra att du har gjort det eftersom jag ej prövat det själv. Var försiktig med solbrännan men det blir nog snart bättre när kroppen vant sig.



Själv sitter jag i ett litet torp i Dalsland med anledning av att Måns och Simon seglar SM på Vänern. Det har gått skapligt för dem och de ligger i mitten av resultatlistan. Stämmer ganska bra med deras målsättning. Mamma är också här och har legat på stranden hela dagen.



Nu är det sängdags.



Ha det så bra och sköt om dig. Alla hälsar. Vi saknar dig jättemycket också.



Puss och kram //Pappa

2009-06-24 @ 22:26:56
Postat av: Petra Karlsson

Tjingeling!



Kul att läsa din blogg så att man har lite koll nu när du är iväg! Fick lite minnesbilder från min språkresa för sjukt många år sedan, bl a paraglidingminnen. Det gjorde jag också på min språkresa! Hur kul som helst.



För en månad sedan eller så såg jag massa kitesurfare på ribban. Såg väldigt kul ut men också lite farligt. Vad händer om vinden tar tag i draken och flyger iväg med en?



Här hemma är det i alla fall sommarvärme och jag lever på jordgubbar. Jobbar egentligen nästa vecka också men tänker inte jobba så många dagar. Åsa och Måns kommer ner på torsdag så då ska jag förstås vara ledig!



Ha det så bra!



Kram från Mostern

2009-06-28 @ 12:28:04
Postat av: Ida Tonnvik

Tjena mittbena!

Vad synd att allt inte är som du tänkt dig. Fast blir det någonsin som man tänkt sig? Du har i alla fall tur med vädret ;)



Du får ju vara med om massa tuffa grejer dessutom, du kommer ju få minnen för livet! Typ paraglidning, hur coolt är inte det?!



Puss på dig, älskar dig!



PS. Män som hatar kvinnor är den BÄSTA boken i världshistorien! Jag är besviken på dig agnes, hahaha! Jag läste ut den sista delenförra veckan, och jag höll seriöst på att börja gråta när den var slut! Ds.

2009-06-30 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0