INSTÄLLD BUSS

J'a fait plongeè? Nagon som vill rätta min franska?
Nee, men en liten översättning da, jag har dykt :D  Skitroligt, med tuber och allt! Vi var typ nere pa 9 meters djup eller vad det var, vi dök liksom en och en med egen guide och allt! Min gubbe¨Började typ reta upp en bläckfisk efter ett tag sa da började den typ spruta bläck, lite läskigt när man är sa langt ner under ytan. Pappa, du blir glad att veta att jag klarade av att tryckutjämna under vattnet.

Idag skulle vi ha akt in till cap 3000, men en kille hade hoppat framför taget i den riktningen som vi skulle pa sa hela den linjen var avstängd, och när bussen kom var den full, men vi aker nog dit imorgon istället eftervattenskidorna eller wakeboard, far se hur det blir.

Sara har blivit sjukt och eftersom vi bor sa trangt som vi gör känner jag pa mig att jag ocksa kommer bli sjuk, lagom till italien och Nice resan.

Annars är det väl ganska bra här vi gar typ hela tiden, skulle ha haft med bättre skor.

Mamma, vi kanske kan ringa pa onsdag/torsdag eller nagot sant :)

Ha det bäst i Sverige, när dem andra aker iväg pa utflykter nu denna helgen ska jag nog ligga och SHHHTECCKAA i solen , en sak till; det gliiider

KÄRLEK TO THE PEOPLE <3

Kommentarer
Postat av: Emma Tonnvik

Agnes!!

Du verkar ju ha det askul!! Jag måste säga att jag är lite avundsjuk... ;)

Hoppas inte du blir sjuk..men det ordnar sig säkert:)

Jag sa ju att du skulle ta med adidas skona!! Hahah ;), emma vet alltid bäst;))

kram på dig älsklingen<3

2009-06-30 @ 21:56:32
Postat av: Åsa Olander

Ät mycket vitlök, tvätta händerna ofta och var ute mycket så klarar du dig nog ifrån Saras sjuka! Fortsätt ha kul, vi hörs:)

Puss och kram Mamma

2009-07-01 @ 10:56:15
Postat av: Petra Karlsson

Bläckfisken lät kul! Och mycket annat förstås.



Kram.

2009-07-01 @ 22:36:49
Postat av: Rita

Hej Agnes!



Träffade pappa idag och då berättade han om din blogg! Jättekul att läsa om hur du har det. Hoppas du klarat dig från Saras sjuka. Har min första vecka semester och jag kan absolut inte klaga på vädret. Badar, solar och slappar. Har alla killarna hemma + att Daniels Malin också är har, och på lördag kommer Joakims Shahad också. Kommer att bli jättetomt när alla åker sen igen.......eller kanske väldigt lugnt och skönt :). Hedda mår också bra och badar varje dag. Hon älskar det! Var rädd om dig, och blogga på. Är jättekul att läsa. Kram, Rita

2009-07-02 @ 00:31:19
Postat av: Ida Tonnvik

DYKA MED BLÄCKFISK?! DET är häftigt! :D Jag kan ju skryta med att jag har ätit bläckfisk... fast hur bra låter det om man jämför med allt du har gjort?! :D



Haha, jag är lite efter med komentarerna, men strunt samma ;) Jag har i alla fall jobbat sista dagen på mitt URTRISTA jobb, lycklig!



Längtar efeter dig så jag nästan spricker!!

ÄLSKAR DIG <3

PS. Det RUULLAR här hemma... NOT, du måste ju vara med juh! DS.

2009-07-05 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0