SVETTIGT VÄRRE

HEJSAN :D

Hoppas det är bra i Sverige! Här känns det som att det händer grejer hela tiden och man har inta jättemycket tid att göra annat , typ blogga ;) Men idag är vi helt lediga, jag och nagra andra tjejer sitter nog här ett tag sedan drar vi nog ner till la plage.

Igar akta vi till Monaco, jag skulle egentligen inte ha följt med, jag har ju inte betalat eller nagot men en tjej som jag känner skulle hälsa pa sina moster över helgen och hon hat explorer pass (ett paket där hon redan har betalat för resan) sa hon var jättesnäll och lät mig följa med i hennes plats! Monaco var faktiskt inte lika imponerande som förra gangen, da var det ju batarna som var coolast, men här i Antibes hamn är batarna ännu större ;)
sedan pa kvällen gick vi till Whisky a go go, mycket roligare än förra gangen även om DJ:en var lika dalig. Vi var väl hemma nagon gang vid 3, bra att vi kunde sova ut idag ;)

Och nu för att göra mamma och pappa lite glada, jag bestämde mig för att följa med till Aquasplash iallafall, det var nagra tjejer som hade köpt till bara det, det var sjukt litet men ända helt okej.

Annars sa är det väl bra, jag vill bara varna alla, ni far inte ha nagra förväntningar pa att jag har blivit brun, jag lovar att Mans kommer vara brunare än mig, som vanligt ;) Hur har det gatt med segligen?

Det är sjukt varmt här, jag har lite problem pa mornarna efgter att jag har tvättat ansiktet för direkt när jag har tvättat mig svettas jag ut ansiktskrämen igen, lite smatt ofräsht ;)

Idag fick vi nagon konstig grej till grukost, utöver den stora baguetten och yoghurt (som jag sa fint fragade efter) sa fick vi idag typ nagon sockerpudding, tank er typ pannakotta men sötare, det var ju väldigt gott men kanske inte den ultimata fruklosten.

Härligt Petra, jordgubbar kan man ju leva pa ;) Det där med kitesurfare kan jag tyvärr inte svara pa, inget sant här, här är det paragliding och segla Hobbie cat (sorry mans, har inte gjort det)

Och pappa, jag maste börja med att säga, MUHAHAHAHHAHAHAHAAA, det är pa tiden att jag är före dig med att göra nagot sant ;)



Annars sa har mer än halva tiden gatt nu, Lângtar till att komma hem och fa rn massa kramar, det är väldigt kramlöst här faktiskt, jag far väl krama nagon av tjejerna som vi ska träffa pa stranden.

ÄLSKAR ER! :D
emma, sppprrfftft pa magen! <3

Kommentarer
Postat av: Åsa Olander

Hejsan!

Det är svettigt värre här med. Sol och badtemperatur i en hel vecka nu och det verkar fortsätta nästa vecka med. Här hemma är det just nu jag som regerar på "mest solbrändfronten", så länge det nu varar... Den här veckan har jag badat i Vänern, Västra Långvattnet och i Furåstjärn. Nästa vecka tar vi de salta baden i Skälderviken och i Malmö och sen kommer ju du hem igen, då badar vi nog på Tjörn!

Tusen kramar från mamma<3

2009-06-28 @ 15:59:35
Postat av: Måns Olander

Hejsan Agnes:) Vi kom på 13:de plats på SM:D:D Jag får berätta mer när du kommer hem:) Jag kanske är mer solbränd än dig men du kommer inte att ha min bonnabräna:P

Ha det bra

Älskar dig<3

/Måns

2009-06-28 @ 18:00:16
Postat av: Petra Karlsson

Fransmän, och många andra, har konstiga frukostvanor! När man tänker efter så är väl just mina frukostvanor ultimata och borde spridas till hela världen! ;-) Nja, skämt åsido frukost är inte Frankrikes bästa gren, de är bra på mycket annat! Ostar t ex. Utan hyvel då. Som en del av middag. Gott!



Idag tog jag med en liter jordgubbar till stranden och bara njöt. Sen lekte jag med en tvååring som var tydligt skeptisk till konceptet strand och framförallt bad i havet. Bad i baljan hemma är mycket roligare och varmare förstås. Får jobba på att omvända det lilla livet!



Kramas mer! Kindpussas mer! Njut!



Kram.

2009-06-28 @ 22:48:13
Postat av: Emma Tonnvik

Hej min vän!!

Vad roligt att höra att du har det bra!

Jag sakna dig med agnes!!

Haha, sppprrfftft på magen ;)

Puss på dig och ha det jätte bra!!<3

kram kram emma!

2009-06-30 @ 11:37:42
Postat av: Ida Tonnvik

Bamsekramen väntar! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! <3

2009-07-05 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0