>HEMMA<

Igår kom vi hem, det är iskallt här i Sverige och en massa snö. Det har ju sin lilla charm, men jag saknar redan värmen i Goa ;) Hehe, det är skola idag och jag kunde inte sova (!) så jag gick upp typ en timme tidigare än jag skulle, när hände det senast då? Jo det kan jag svara på, det har aldrig hänt!

Indien, inte som jag förväntade mig för att citera min moster "man åker inte till Indien för att shoppe, utan för att u p p l e v a! Visdomsord fran Petra, faktiskt helt sant. Jag har u p p l e v t så otroligt mycket!

Får se vart nästa resa blir, jag tror att vi ska åka snowboard någonstans om bara för en helg så kan man ju inte leva utan det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Agnes!

Först igår, vid besöket hos Rita, lärde jag mig att man kan besvara dina fina inlägg. Jag har lusläst alla och önskar er alla välkomna hem. Torsten har varit "jättego". Han är nog utvilad till max.

Hälsningar

Farmor

2010-01-12 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0