TAJ MAHAL

Idag har vi varit och tittat pa Taj Mahal, det var otroligt mycket dimma sa tyvarr sag man knappt nagonting.
Nu ar vi pa ett mall dar jag och Mans har hittat ett "Mac-forum" sa jag tankter anvanda internet lite snabbt. Jag har typ inte kopt sa mycket, Mans a andra sidan koper kalsonger i typ varje affar vi gar in i.
Det var lite daligt meed datorer i Goa men vi hade det jattebra. Sista dagen hyrde vi moppar och akte till en mysig liote ode strand. Efter forsta badet sa trampade jag pa nagonting konstigt sa jag hade jatteont i nagra timmar framover. Men nu ar vi iallafall solbranda och fina, typ.
Imorgon aker vi hem, C U !!!

Kommentarer
Postat av: Petra Karlsson

Synd att det var dimma, Taj är sjukt imponerande!!! Antagligen det vackraste byggnadsverk jag någonsin sett.



Till Indien åker man inte för att shoppa, Agnes. Man u p p le v e r!



Ska bli kul att höra mer om era äventyr och se bilder.



Ha det bra!



Kram.



2010-01-06 @ 15:59:17
Postat av: Ida

HEEEEJ! NU är jag äntligen hemma i Partille efter alla resor hit och dit, och äntligen internet!



Hoppas du har haft det helt underbart, jag saknar dig ju som in i bänken mycket! Synd att det var dimma hörru, men jag tror allt det var vackert också i dimma, om än inte LIKA vackert. Låter ju som ni har varit med om EN HEL DEL, kul kul (lite avis sådär ;)) Och snaaart kommer du hem till älskade Sverige! Eller älskade och älskade, det är SVINKALLT, och har varit det i flera veckor, typ kallaste vintern i mannaminne, så du är lyckligt lottad som får ha lite värme! Men nu är du beredd på en köldchock när du kommer hem iaf. Jag läste på aftonbladets löpsedel (hehe) Och det stod att det kommer bli ÄNNU kallare... vart ska det här sluta? Aja nog pratat om detta väder!



Jag har haft det jättebra i Karlshamn! Kände ju inte så många men lärde känna en del, lite synd bara att de bor så långt bort nu, så det är väl inga nya nära kontakter, men kul var det! Känns som jag utvecklats en del iaf, i början störde jag mig på ALLT OCH ALLA, när det gällde mötena och sånt, men efter ett tag insåg jag att jag bara förstör för mig själv. Och då blev det plötsligt jättebra! Och vad svårt det är att berätta såhär... du ska få höra när du kommer hem! :D



DU ÄR BÄST! saknar dig... <3 Tusen miljoner pussar och kramar!

2010-01-06 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0