Polen

Hellu people!

Yees mamma, jag lever.

Tagresan hit tog nagra for manga timmar och jag sov nagra for fa. Idag har vi halsat pa en polsk skola och hangt lite dar, sedan drog vi runt i ett sjukt stort kopcentrum. Nar vi var pavag hem for att gora oss iordning for varan middagsdejt borjade det osregna. Sa jag och Karin dumpade de andra, drog till donken, kopte lite middag, stack hem i regnet och hogg in pa maten. Efter maten spelade jag seda fyrmannakotte med nagra killar, jag och Molne vann for den som undrar, och nar de gick ut for att ata hade jag och Karin lite skoj med smink och systemkamera.

Imorgon ska vi till koncentrationslager, far se om jag hinner fa lite tid vid datorn efter kanske.

Love y'all!

Kommentarer
Postat av: Åsa Olander

Skönt att höra av dig! Det låter som om ni har lika dåligt väder som vi har. Ösregn:-(

Imorgon tar vi med Torsten och åker till landet. Fortsätt att ha kul och vinna i fyrmannakotte, skriv när du kan! Puss Mamma

2010-05-12 @ 22:28:13
URL: http://agnesbookofentries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0